Nieuws

Blog - 14 april

Hoe schrijf je een SEO tekst?

Lees meer >>

 

SEO cursus

Hoe krijg ik mijn website hoger in Google?

6 mei t/m 3 juni 2019

Lees meer >>

60% korting tijdens de SEO PowerSuite Summer Sale

Volg ons:

SEO Advies MKB op Twitter SEO Advies MKB op LinkedIn SEO Advies MKB op Facebook SEO Advies MKB op YouTube SEO Advies MKB op Pinterest

Wat is jouw elevator pitch?

Stel je voor: je stapt in een lift en met jou stapt je grootste prospect in. Voordat hij uitstapt heb je 30 seconde de tijd om te vertellen wie je bent, wat je doet en wat je te bieden hebt. 30 Seconde om hem te overtuigen waarom hij uitgerekend met jou zaken moet doen. Dit noemen we een elevator pitch. Kort, bondig en krachtig uitleggen wie je bent, wat je doet en wat je te bieden hebt. Een elevator pitch is niet alleen belangrijk voor een gesprek, maar ook voor zoekmachine optimalisatie (SEO).

Lees meer: Blog - Wat is jouw elevator pitch?

Social media: Facebook, LinkedIn of allebei?

Dat social media een belangrijke rol spelen bij het vergroten van je naamsbekendheid en het verspreiden van je boodschap is nu wel duidelijk. Maar welk social media kanaal is dan het beste voor uw bedrijf? Facebook en LinkedIn zijn de twee grootste sociale netwerksites in Nederland, maar moet u als ondernemer uit het MKB of ZZP kiezen voor Facebook, LinkedIn of voor allebei? Veel hangt af van uw bedrijfstype: business-to-business (B2B) of business-to-consumer (B2C).

Lees meer: Blog - Facebook, LinkedIn of allebei?

To be or not to be: vinden of gevonden worden

Zou Shakespear bij het schrijven van Hamlet geweten hebben hoeveel impact de woorden “To be or not to be” zouden hebben? To be or not to be: zijn of niet zijn, leven of dood, afwachten of initiatief nemen. Een motto dat vandaag de dag nog even actueel is als in de tijd van Shakespear zelf. En het motto is van toepassing op alles, zelfs op internet. To be or not to be: vinden of gevonden worden.

Lees meer: Blog - Vinden of gevonden worden